Mina tankar om min finaste Emelie.
Vi har varit vänner ett jäkla tag, men har inte stått så nära som vi gör nu.
Hon är en utav dom mest underbaraste personerna jag har träffat & hon får mig alltid på bra humör.
Hon är en riktig vän & man kan lita på henne upp till 100%!
Hon har ställt upp för mig genom allt som har hänt nu de senaste & jag kan inte beskriva med ord vad det betyder för mig.
Har jag ett problem så är hon nog en av dom första jag vänder mig till!
Hon är så jävla underbar och jag kan inte beskriva vad hon betyder för mig.
Emelie, jag ville bara tacka för allt du har gjort för mig. Ingen är som du. Du är underbar & jag älskar dig så enormt.
Jag har inte tillräckligt med ord att tacka dig.. Ville bara att du skulle veta att du är älskad.
tack!
/ Cassie Scott.
http://cassiescott.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0