Handboll

Sitter och tittar på handbollen just nu, ska nog ta en dusch i halvlek så jag känner mig fräsh till imon.

Har inte hunnit plugga så mycket som jag hade tänkt men känner att jag kommer få ett G i nuläget så blir lite mer plugg i veckan.
Idag var en ganska lugn dag i skolan, dock hade jag tyska och träslöjd.... (sa att en av lärana va äcklig... vilket är sant!) Men kanske inte borde ha sagt det? Men han sa en elak kommentar till mig innan så de är ju klart att jag säger nått tillbaka. Dock är det ingen vana. Hade prov i slöjd idag med, IG here I come, pga läraren.. älskar träslöjd men hatar läraren så det påvärkar mig under lektionerna. Men ska bli bättre på det!

Långt inlägg känner jag, men lägger in ett till innan jag lägger mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0