aliminiumoxidhydroxid

pluggar fortfarande (låter som en pluggis men har haft lite pauser sen jag bloggade sist!) men jag börjar fatta, så satsar la på VG nu så får man se om jag når det eller inte.
Men de va inte riktigt de jag skulle blogga om utan en sak jag stöör mig på!

Okej, när tjejer typ bitchblickar en och inte vågar säga nått till en face 2 face! Händer mig dagligen och har bara lust att fråga vad den här tjejen vill mig! Stör mig så grovt mycket på henne! asso fattar inte hur hon inte skämmmmms av att göra det, haha hon e patetisk för hon e så feg! Liksom kom fram till mig och snacka istället för att stå där och tro att du e cool eller nått!! åhhh!!!

hehe, denna tjejen går då i min klass och hon tror typ att alla gillar henne eller nått men så e det iiinnnteee!

XOXO


Kommentarer
Postat av: Anonym

Varför säger du inte detta till hon du stör dig på istället för att skriva på bloggen?? Lika fegt du kan ta det face 2 face istället och fråga varför hon håller på som hon gör?

2012-03-02 @ 19:54:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0