stan (inlägget lades aldrig upp)

Hejsan bloggen, har haft en liten bloggpaus de senaste dagarna som ni kanske har märkt?
Men iallafall.. idag var jag i stan med min mamma, fick en massa fina saker som jag blev superduper nöjd med!
Tittade på ett par skor som jag tänkte ha på skolavslutningen men vi köpte inte dem, vill titta efter lite fler så jag inte tar typ de första jag hittar för de e ju inte så roligt.

Men ah, har inte gjort så mycket de senaste dagarna eller va i stan med Sofie och Hanna igår efter skolan och tittade runt lite.
Och jag fick veta att jag fick VG på mitt musik prov och på mitt bild prov så då vart jag jätteglad!! Men på måndag så ska jag ha ett till möte och så får vi se vart de leder...
Har inte så mycket läxor nu de mest i svenskan faktiskt men har ju So uppsats som ska bli klar med så den ska jag försöka göra klart imon, var faktist jätteduktig igår (tror jag de va, eller så va det i torsdags) och tittade på en dokumentär på youtube om andravärldskriget (vilket är de vi skriver om) så där fick jag ner lite anteckningar som jag kommer ha nytta av :)

hörs senare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0