Svar på tal

Varför säger du inte detta till hon du stör dig på istället för att skriva på bloggen?? Lika fegt du kan ta det face 2 face istället och fråga varför hon håller på som hon gör?

Svar: visst kan jag det! kan säga det till henne på måndag! sen om hon nu tar så illa upp så kan ju hon snacka med mig också ellerhur? Visst jag skriver det på min blogg men jag utrycker bara min åsikt och jag skulle kunna säga till henne att jag verkligen inte gillar henne!
BTW väldigt moget att vara anonym ;)


Hehe, min data e CP så kunde inte kopiera hela skiten så blev bara det som tjejen kommenterade.

Ha en fortsatt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Nour

Och du som skrev denna kommentaren, varför säger du inte detta till Emelie istället för att skriva det anonymt på hennes blogg? För du verkar ändå veta/känna Emelie på något sett :)

2012-03-03 @ 11:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0